Seasonal event A-Spec FF 430PP

11 jaren 9 maanden geleden #77021 door Peetjuhh
Seasonal event A-Spec FF 430PP werd gestart door Peetjuhh
Hoi allemaal,

Die nieuwe Seasonal 430PP event voor FF wagens, is best leuk en een uitdaging om te doen. Juist ook vanwege dat extra nu ...dat prestatieverschil!

Ik heb al met verschillende auto's die races gedaan en de laatste was de Cape Ring met de Kusabi Concept.
Deze ligt voor een FF aangedreven auto best aardig goed op de weg, en ben ik tot nu toe gezakt tot 370PP. Ik moest er alleen voor zorgen, dat ik op kop lag ruim VOOR dat ik het rechte eind naar de Finish. Want de tegenstanders zijn sneller op het rechte eind en halen je dan ook snel in. :)

Dat je op deze manier ruim een miljoen credits hebt, is dan leuk meegenomen ... ook al had ik er niets aan met 20 miljoen.

Vraag me dus af of er meer mensen die races zo doen en proberen het uiterste er uit te halen.
De grootste uitdaging zit hem denk ik in die Daytona race, want voor die race heb ik nog geen FF wagen die dit met minder dan 400PP doen kan.

Peet (psn SpeedPeet)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden - 11 jaren 9 maanden geleden #77331 door zeppos
Beantwoord door zeppos in topic Re: Seasonal event A-Spec FF 430PP
ik heb al ergens in een topic geschreven dat ik daytona gereden heb met een 2CV..met 200 kg ballast extra...in totaal zo'n 164 PP....je doet er wel 9 minuten langer over dan de winnaar maar je wint wel zo'n 800.000 credits...je hoeft dus helemaal géén moeite te doen om toch behoorlijk wat prijzengeld te rapen...

het idee is wel goed...je wint meer naargelang je PP daalt maar ergens schiet het zijn doel weer voorbij...


als de regeling is..je wint met een lager PP dan krijg je een bonus...dan ben ik volledig akkoord...
maar voor een tweede of derde plaats zou ik géén bonus meer voorzien...
Laatst bewerkt 11 jaren 9 maanden geleden door zeppos.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden - 11 jaren 9 maanden geleden #77337 door Peetjuhh
Beantwoord door Peetjuhh in topic Re: Seasonal event A-Spec FF 430PP

ik heb al ergens in een topic geschreven dat ik daytona gereden heb met een 2CV..met 200 kg ballast extra...in totaal zo'n 164 PP....je doet er wel 9 minuten langer over dan de winnaar maar je wint wel zo'n 800.000 credits...je hoeft dus helemaal géén moeite te doen om toch behoorlijk wat prijzengeld te rapen...

het idee is wel goed...je wint meer naargelang je PP daalt maar ergens schiet het zijn doel weer voorbij...


als de regeling is..je wint met een lager PP dan krijg je een bonus...dan ben ik volledig akkoord...
maar voor een tweede of derde plaats zou ik géén bonus meer voorzien...


Met een 2cv :laugh: Lachen met je :lol:

Ik kan deels wel meegaan in wat je bedoelt, ofschoon ik er nu ook nog best een uitdaging in zie.
Net de Cape Ring gedaan met die Kusabi 357PP ...gewonnen en credits 1.238.148 :woohoo:
Dus, eerder kon je je het zelf ook lastiger maken door met minder PP's de races te doen. Nu eigenlijk het zelfde, maar wordt dan ook nog eens aardig beloond. Dat op zich vind ik ook niets mis mee.

Toch ben ik belijf ik eerst ff nieuwsgierig wat nu de beste keuze is qua ff wagen, die met ...en een lage PP en...ook nog winnen kan.
Die Daytona is, zoals ik al schreef ..lastiger. Maar daar heb ik nog niet veel auto's op losgelaten.
Met die Kusabi 357 PP en dan rijden op Tsukuba ...leverde nog maar een 2de plaats op, maar doel is winst.:-)

Peet (psn SpeedPeet)

UPDATE: PP moest zijn 357 ...aangepast dus.
Nu met 347PP gereden en credits 1.358.004 :woohoo:
Laatst bewerkt 11 jaren 9 maanden geleden door Peetjuhh.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #77345 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic Re: Seasonal event A-Spec FF 430PP
Dankzij roomboter rijd ik nu elke x met een VW Lupo de Cape Ring zit tussen 330 en 340PP in. heb er wel ff alles opgezet wat de PP niet verhoogt (veringen, koppeling, overbrenging).

Krijg (110% bonus maar, 1x vergeten in te loggen) tussen de 1.3 en 1.4 miljoen cr. Rechte stuk rijd i niet zo hard, 1e gedeelte ook nog weinig tijdverschil, maar in die kombocht rijd ik er ongeveer 6 sec per ronde af.

Heb nu vandaag al 3x van 0 tot 20 miljoen gehaald :D (en heel wat auto's bij)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #77347 door GT_elloco
Beantwoord door GT_elloco in topic Re: Seasonal event A-Spec FF 430PP

Heb nu vandaag al 3x van 0 tot 20 miljoen gehaald :D (en heel wat auto's bij)


:blink:
Jij hebt echt niks te doen, he?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ambidexter

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #77367 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic Re: Seasonal event A-Spec FF 430PP
Dagje vrij, en wilde ff wat auto's bij krijgen :D moet die trofee namenlijk nog van 1000 auto's. daar ben ik nu even mee bezig.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer