Instellingen auto's

6 jaren 3 dagen geleden #118475 door Corelho
Instellingen auto's werd gestart door Corelho
Ergens doe ik iets grandioos verkeerd. In speltype sport kom ik vreemde dingen tegen.
1. Een aantal mensen heeft een belachelijk hogere topsnelheid dan ik. En dat terwijl ik dacht dat de auto's automatisch aangepast worden zodat je min of meer gelijk rijdt. Maar men komt met zulke bloedgangen voorbij tuffen, dat ik me afvraag of er ergens iets in de instellingen niet klopt.
2. Eveneens iets wat volgens mij met de instellingen te maken moet hebben; In lange, vrij snelle bochten, neem bijvoorbeeld de kuipbocht op Alsace, begint de auto te stotteren en in te houden. Ik heb al zitten rommelen met de tractiecontrole, maar het wil niet erg.

Waarschijnlijk is het een mix van geen technische ziel hebben en geen volleerd gamer zijn, maar ja. Van de opleiding autotechniek ben ik wegens wangedrag verbannen naar de faculteit rechten van het Erasmus, dus een geboren snappertje zit er niet in. ;-) Wie helpt deze leek?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Corelho
  • Corelho's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
6 jaren 2 dagen geleden #118476 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Instellingen auto's
Heeft je gaspedaal volledige uitslag?
Ik herken dit soort gedrag wel, als dat je je gaspedaal helemaal intrapt, maar dat de game dit niet zo registreert.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 2 dagen geleden #118477 door Corelho
Beantwoord door Corelho in topic Instellingen auto's
Mijn gaspedaal had uitslag, maar dat is met een zalfje van de huisarts weer opgelost. Sorry, even flauw grapje. Kon het niet laten.

Ik denk dat ik er deels uit ben. Ik begreep die twee instellingsbladen al niet bij de auto's. Dacht dat de linker meer een overzichtpagina was. Zit nu te klooien met het tegenstuur, ABS en dergelijke. Het wordt al beter.
Wat wel irritant blijft is dat inderdaad de reactie van het gaspedaal soms even opnieuw wakker gemaakt lijkt te moeten worden. Even los en weer intrappen. Op zich kun je daar ook aan wennen. Het lastige is dat wanneer ik een auto rij die niet al te veel kabaal maakt, en je knokt in een bocht om je plekje met een brulboei, dat je het eigen motorgeluid niet hoort. Ik registreer vaak wat de motor doet op het gehoor. Scheelt toerenteller gluren. Meer concentratie op de manoeuvre. Pas als je opponent 10 meter verder is, merk je de te lage of hoge versnelling en heb je 1,5 seconde verpest. Ik denk ook dat het niet werken van de trilmotor in het Hori stuur, dan niet echt bevorderlijk is. Die functie laat je ook nog voelen als je iets verkeerd doet. Toch volgende week een Thrustmaster kopen.

Ik blijf een langzame uitvinder, met dit soort dingen. Maar al 3 keer vanaf plek 16 als 4e eindigen, terwijl de remassistentie nog gewoon aan stond, durf ik licht optimistisch over mezelf te zijn. :-)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Corelho
  • Corelho's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer