cb em sb ?

6 jaren 5 maanden geleden #118242 door mr-dre-70
cb em sb ? werd gestart door mr-dre-70
Hallo momenteel ben ik cb=d en sb=a en level 29 1/3. Maar heeft iemand ook een lijst of overzicht van deze 2 aanduidingen. Dus welke ranking is laag en hoe loopt het op. Heb ook al gezien dat sb=S 3 kleuren kan hebben (rood, blauw en wit).

Hopelijk kan iemand mijn verduidelijken, vriendelijke groet Andre

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • mr-dre-70
  • mr-dre-70's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #118243 door Rikson66
Beantwoord door Rikson66 in topic cb em sb ?
Iedereen begint op level E B.
De eerste letter is een indicatie voor skill en de tweede voor sportiviteit.
Als je sneller en constanter wordt zal de eerste letter naar 'beneden' gaan.
De tweede doet dat ook,dus van B wordt t A,en dan S.
Ik weet 't niet zeker,maar ik denk dat S S het hoogst haalbare is.(Heb ik in ieder geval tot nog toe gezien)
Op basis van je huidige letters wordt je ingedeeld in de on-line lobby's,dus je rijdt tegen gasten die ongeveer gelijkwaardig zijn.
In de uitslag na de race zie je de gekleurde letters die je noemde.Blauw is goed,wit is neutraal en rood...dan ben je beetje stout geweest.
Helaas is het penalty systeem nog niet helemaal je van het..maar je zult zien naarmate je stijgt dat de lobby's steeds cleaner worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: giznav

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #118246 door Djie
Beantwoord door Djie in topic cb em sb ?
Wat Rikson hierboven zegt :)
Skill en Veiligheid ranking worden aangeduid met de letters E naar S van laag naar hoog:
E D C B A S

Heb zelf ook nog geen SS ranking gezien bij iemand, wel A S. Zelf zit ik op B (skill) en S (veiigheid)

Penalty systeem kan nog wel wat aangepast worden idd, zelf nog geen oneerlijke penalties gehad gelukkig. Wel zelf een paar keer een tik gekregen wat meerdere posities koste maar waarbij waarschijnlijk de andere rijder geen penalty heeft gekregen :(

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer