Welke Gran Turismo voor PSP ga jij kopen?

14 jaren 7 maanden geleden - 14 jaren 7 maanden geleden #3643 door Djie
We kruipen langzaam richting 1 oktober, de release datum van Gran Turismo voor de PSP. Inmiddels is duidelijk welke versies en welke packs je van de game kan kopen, dat kan je hier lezen!

Welke ga jij kopen?
Laatst bewerkt 14 jaren 7 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3646 door Jeff_717
Beantwoord door Jeff_717 in topic Re:Welke Gran Turismo voor PSP ga jij kopen?
De PSP-3000 GT Edition lijkt mij wel wat :D

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3654 door Twannie01
Beantwoord door Twannie01 in topic Re:Welke Gran Turismo voor PSP ga jij kopen?
Ik heb nog geen psp

Dus als ik hem koop wordt het de psp go met gratis download maar ik denk dat ik naast gt niks met de psp zal doen...
Dus vandaar dat ik twijfel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3659 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re:Welke Gran Turismo voor PSP ga jij kopen?
Voor mij word het de Collector's Edition. En dan ga ik hem 2 mnd lang helemaal kapot spelen, zodat ik een mooie garage heb als GT5 uitkomt :woohoo:

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3661 door CIVICtypeS
Beantwoord door CIVICtypeS in topic Re:Welke Gran Turismo voor PSP ga jij kopen?
De PSP-3000 GT Edition uiteraard.

Ik vind de extra 60 euro niet verantwoord voor de PSPgo + je kunt geen umd's afspelen dus je bent gebonden aan de Playstation Store prijzen terwijl je nu zo af en toe hele leuke umd aanbiedingen ziet die ver onder de PS Store prijzen zitten.

Daarnaast is het zo dat je voor de 60 euro minder een leuke Gran Turismo PSP krijgt met een downloadable extra (ZR1 in het wit) wat de PSPgo niet heeft en je krijgt een leuke strap van GT en leren hoesje bij je PSP-3000 bundel.

Daarnaast lees ik steeds meer berichten dat als je langer met je PSPgo speelt kramp in je duimen/vingers/handen krijgt omdat die knoppen zo dicht op elkaar zitten.

Ik persoonlijk zie meer nadelen dan voordelen tussen de PSPgo en de PSP-3000 GT bundel dus voor mij is de keus niet zo moeilijk. ;) :P

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden - 14 jaren 7 maanden geleden #3663 door mdodo
Beantwoord door mdodo in topic Re:Welke Gran Turismo voor PSP ga jij kopen?
Ik ga de collection edition kopen, die extra's vind ik wel leuk en heb al een psp 3000.
Laatst bewerkt 14 jaren 7 maanden geleden door mdodo.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3664 door Lendell
Beantwoord door Lendell in topic Re:Welke Gran Turismo voor PSP ga jij kopen?
Ik heb zelf de eerste versie van de psp, ik neem aan dat ik straks ook gewoon gt kon kopen en spelen?...Wat is het verschil met de psp 3000

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3666 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Re:Welke Gran Turismo voor PSP ga jij kopen?
Lendell schrijft:

Ik heb zelf de eerste versie van de psp, ik neem aan dat ik straks ook gewoon gt kon kopen en spelen?...Wat is het verschil met de psp 3000


Ej Lendell,

Dat zou moeten kunnen. Als ik het goed heb begrepen is het voornaamste verschil tussen het eerste type (1000 serie) en de laatse (3000 serie) dat vooral het beeldscherm verbeterd is, om buiten mee te kunnen gamen. De contrast verhouding zou ernstig verhoogd zijn. Verder heeft de 3000 en ingebouwde microfoon om te kunnen Skypen. Er zal ongetwijfeld nog wat bij zitten, maar dat waren toen bij de introductie de belangrijkste features. Volgens mij zijn dat features die je bij GT Mobile niet nodig zult hebben?! :blink: Toch... ;)

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3776 door jim1300
Beantwoord door jim1300 in topic Re:Welke Gran Turismo voor PSP ga jij kopen?
ik ga de standard game kopenm omdat ik de psp 2000 heb

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer