Gratis Gran Turismo Mobile bij PSPgo

14 jaren 7 maanden geleden - 14 jaren 7 maanden geleden #3277 door Djie
Gratis Gran Turismo Mobile bij PSPgo werd gestart door Djie
Zoals het voorpagina berichtje al aangeeft kan je gratis Gran Turismo Mobile dowloaden bij de aanschaf van een PSPgo! Overtuigd jouw dit om een PSPgo aan te schaffen? Laat meteen ook even weten of je al een PSP bezit!
Laatst bewerkt 14 jaren 7 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3278 door Rikson66
Beantwoord door Rikson66 in topic Re:Gratis Gran Turismo Mobile bij PSPgo
Ik heb geen psp,ik wil geen psp.Ik heb geen PSPgo,ik wil geen PSPgo.
Ik wil maar 1 ding.....3x raden :woohoo:
GT5
Gisteren nog steeds geen releasedatum vrijgegeven,waardeloos.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3279 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re:Gratis Gran Turismo Mobile bij PSPgo
Ik heb wel een PSP maar ook TomTOm.

Ze raken dat PSPgo aan de straatstenen niet kwijt dus proberen ze het maar zo.

Zo'n PSP is in eerste instantie gemaakt om je te vermaken onderweg met een spelletje. Ja leuk bedacht maar dan ga jij hem aan je raam plakken van je wagen om hem je de weg te vertellen. Hoe ga ik dan een spelletje spelen.

Zoals Rikson al zei, ik wil GT5

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3293 door davinci
Beantwoord door davinci in topic Re:Gratis Gran Turismo Mobile bij PSPgo
Was nog niet overtuigd om de PSPgo aan te schaffen, maar als GTmobile daarna gratis te downloade is, ben ik dat wel! :woohoo:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3314 door Blitz187
Beantwoord door Blitz187 in topic Re:Gratis Gran Turismo Mobile bij PSPgo
Yup... GTM gratis bij een PSP Go... zag dit ook laatst... Zit zelfs cockpit view in GTM!!! WOW!!!



Blitz187

Playseat Le Mans | DFP | PAL version

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Blitz187
  • Blitz187's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • World Citizen!
Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3316 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re:Gratis Gran Turismo Mobile bij PSPgo
In huis een psp voor menneke en nintendo ds voor vrouwke lang leven de rolverdeling :woohoo:

Psp is grappig maar voor NFS of driver, of die serie met city vice en zo
beetje meer arcade achtig voor de diehard gt ps platform spelers is dit een anti climax ! Burn-out ook zo'n arcade ding.
Gewoon om te raggen check filmpje ook maar zie maar hoe de analoog besturing wordt bediend. Keep the money in your pocket koop goed stuur voor dat geld zou mijn devies zijn. ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3317 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:Gratis Gran Turismo Mobile bij PSPgo
Ik denk dat ze wel een intuïtief besturings systeem hebben gemaakt voor besturing van de auto dat het gewoon goed aanvoelt! Dat is namelijk 1 van de handels merken van Gran Turismo! Voor de PSP is dat natuurlijk een hele uitdaging. Als je alle Gran Turismo filmpjes ziet (ook die van gran turismo 4 en 5 prologue) dan zie je dat diegene gewoon NIET kunnen rijden. Ik ben bijna nog geen enkel filmpje tegengekomen van zo'n beurs waar iemand een goed rondje kon neerzetten.
Volgens mij ligt het dus niet aan de besturing (ook al geven de heren wannabe coureurs dat wel aan als excuus ;)) maar aan de bestuurder!

Maar inderdaad als je nog geen stuur hebt is dat volgens mij een betere investering voor GT5, het veranderd je hele Gran Turismo ervaring in een positieve zin! Ik daarentegen moet nog sparen voor een hd schermpje :P

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3318 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re:Gratis Gran Turismo Mobile bij PSPgo
je hebt wel geheel gelijk wat betreft de slechte coureurs op fimpje. ;)
Geen enkele bocht wordt zonder crash genomen. :huh:

En voor mensen die de gt serie op de andere platforms nog niet hebben gereden
kan het een mooie mogelijkheid zijn circuitkennis op te doen.
Daarnaast bestaat de mogelijkheid dat men makkelijker de overstap maakt naar
ps 3 :woohoo: allen als voor gt5 !

En voor de echt zwaar verslaafden, de mogelijkheid om toch op vakantie nog even de feel te houden.

Voor een ieder zelf te bepalen, moet zeggen zo'n psp geeft wel echt mooie kwaliteit en kan ook wel een stootje hebben !

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3341 door mdodo
Beantwoord door mdodo in topic Re:Gratis Gran Turismo Mobile bij PSPgo
Ik heb al een psp, goed stuurtje en hdtv, er staan dus nog 3 dingen op mijn verlanglijst :P .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden #3561 door CIVICtypeS
Beantwoord door CIVICtypeS in topic Re:Gratis Gran Turismo Mobile bij PSPgo
Hey,

Misschien beetje raar als eerste post, maar ik lees al wat langer mee.

Maar waar ik ff op wilde reageren is het bericht van 07-09-2009 GT gratis bij de nieuwe PSPgo, hier wordt gezegt dat je een PSPgo MOET pre-orderen voor 1 oktober om GT gratis te kunnen downloaden.

Volgens mij, als eens kritisch het pers-bericht doorleest dan kan ik nergens direct lezen dat dit moet, er staat: "Reserveren is extra belangrijk vanwege een actie die Sony Computer Entertainment houdt onder de eerste kopers van een PSPgo. De consumenten die een PSPgo aanschaffen kunnen tot 10 oktober de game Gran Turismo voor de PSP gratis downloaden. Middels de pre-order kunnen onze klanten er zeker van zijn dat ze van deze actie gebruik kunnen maken.”

Dus wat er volgens mij eigenlijk staat is dat als je 100% zeker wilt zijn dat jeje PSPgo kunt registreren voor 10okt is het verstantig om hem te pre-orderen en niet dat dit moet om gebruik te kunnen maken van de aktie, want die geld als volgt: Wie zijn PSPgo tussen 1 en 10 oktober registreerd krijgt een "voucher" code van Sony om Gran Turismo gratis te kunnen downloaden. ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer