Lamboghini en Bugatti in GT Mobile

14 jaren 7 maanden geleden #3132 door Twannie01
Lamboghini en Bugatti in GT Mobile werd gestart door Twannie01
Psonly meld het volgende.

Lamborghini aanwezig in GT5
Nieuws | 5 augustus 2009 - Lamborghini zal vanaf Gran Turismo voor de PSP eindelijk speelbaar zijn. Op het PlayStation blog heeft product marketing manager Stephanie Yoshimoto laten weten dat naast de PSP versie ook de opkomende Gran Turismo 5 van Lamborghini's mag gaan genieten. Na Ferrari zwicht nu ook Lamborghini voor Gran Turismo. Alleen Porsche zal nog aan deze lijst moeten worden toegevoegd om het compleet te maken.

Gran Turismo 5 is een simulatie racer die met dit vijfde deel ook NASCAR en WRC races bevat. De game zal online te spelen zijn met 16 spelers en zal connectiviteit hebben met Gran Turismo PSP. De releasedatum staat voorlopig gepland voor 2010.

en dan nog het volgende bericht

ps3life.nl/nieuws/4240-gran-turismo-psp-pre-order-bonus-bekend-gemaakt/

Tevens staat hier iets in over het pre orderen hoe zit het dan met de downlaoble?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Twannie01
  • Twannie01's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3134 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re:Lamboghini en Bugatti in GT Mobile
Ze zullen wel eerst gt i.c.m. de vernieuwde psp uitbrengen denk ik.

Porsche zat wel in de voorgaande gt's maar als RUF.
Porsche is een van mijn favo merken alleen heb ik met ruf nooit gereden.
Zat ( weet niet of jullie dit ook hadden) een bug in.
Geen motor geluid !!!!!! was een mooie stille auto om mee te rijden. :silly:

De laatste lambo's zijn wonderschoon om te zien dus is leuk.
En nu dan toch weer het bericht dat gt5 voor 2010 gepland staat.
PFFFFFFFFF nou ja we hebben online toch een hoop lol moeten we ons maar wat langer vermaken, bovendien zal djie the man ook nog wel wat cups organiseren
dus we komen de tijd wel door hoor. ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden - 14 jaren 7 maanden geleden #3135 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:Lamboghini en Bugatti in GT Mobile
Goeie spot Twannie! had dit afgelopen dinsdag gepost op de frontpage ;) Het gaat daarbij om auto's die al in het spel zitten maar je krijgt een code waarmee je de auto unlocked in een speciale kleur. Dus hiervoor is geen download nodig. Het zou natuurlijk wel kunnen maar het is niet nodig! Dus misschien dat er ook geen extra downloadble content zal komen.

Verder weet ik niet of GT Mobile alleen als download beschikbaar zal zijn... misschien komt hij ook nog wel op UMD? Misschien weet iemand hier meer over?

Verder heb ik de complete lijst met auto's gepubliceerd! Hij is volgens mij nog niet definitief maar komt wel dicht in de beurt ;) Check hem hier
Laatst bewerkt 14 jaren 7 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3136 door christophevb
Beantwoord door christophevb in topic Re:Lamboghini en Bugatti in GT Mobile
Leuk , dit word dus cruisen in een gallardo binnekort :) Ik vind het wel heel leuk dat er nu ook lambo's en die veyron in gt5 komen. De enzo is eveneens heel leuk , ik heb deze eens in het echt mogen aanschouwen en dit is wel 1 van de mooiste wagen s die ik ooit gezien heb, buiten de alfa 8c dan :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3137 door davinci
Beantwoord door davinci in topic Re:Lamboghini en Bugatti in GT Mobile
Vind het echt te gek dat Lamboghini en Bugatti hun intreden doen in de GT serie.
Hoe meer exclusieve merken hoe beter!! :woohoo:

En ik ben het met Twannie en Kloek eens dat Porsche ook in GT mogen komen.
Dus niet als RUF, maar gewoon als Porsche!
Moet jeje voorstellen de Carrera GT, 911 (GT2, GT3, turbo, Carrera enz) Cayman, Boxter, panamera enz.
Dat zou toch geweldig zijn!!! :cheer:

Ik ga GT Mobile wel kopen, dan kan ik alvast een beetje circuitkennis opdoen, voor dat GT5 uitkomt.
En natuurlijk lekker (whenever, wherever :lol: ) over die Nordschleife scheuren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3141 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:Lamboghini en Bugatti in GT Mobile
christophevb schrijft:

Leuk , dit word dus cruisen in een gallardo binnekort :) Ik vind het wel heel leuk dat er nu ook lambo's en die veyron in gt5 komen. De enzo is eveneens heel leuk , ik heb deze eens in het echt mogen aanschouwen en dit is wel 1 van de mooiste wagen s die ik ooit gezien heb, buiten de alfa 8c dan :)


Het is nog niet zeker dat de Lambo's en Veyrons ook in GT5 komen ;) Ze zitten in iedergeval in GT Mobile.... maargoed je mag er wel redelijk vannuit gaan dat ze dan ook in GT5 zitten.

Inderdaad overal waar je bent over de Nordschleife rijden...heel erg fijn :D

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3145 door christophevb
Beantwoord door christophevb in topic Re:Lamboghini en Bugatti in GT Mobile
Ik hoop dat porsche alsook ruf ook in gt5 komen , alsook maserati. Maargoed eerst even spelen op psp dus.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer