Feestje !!!

13 jaren 8 maanden geleden #9970 door Antonius86
Feestje !!! werd gestart door Antonius86
Hey hey...

Zoals aangegeven, moeten we snel even racen.

Wie doet mee? Wanneer? Met wat? :D

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Antonius86
  • Antonius86's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #9974 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Re: Feestje !!!
Antonius86 schrijft:

Hey hey...

Zoals aangegeven, moeten we snel even racen.

Wie doet mee? Wanneer? Met wat? :D


@Antonius66 neem aan dat je wilt raceen :cheer:

meestal raceen we hier op vrijdag avond online expert (event),je kunt ook uit je vrienden lijst op de PS3,zelf mensen uitnodigen,of een post (oproep) plaatsen op de site bij het huidige event.
Momenteel raceen we op Suzuka circuit,700 pp met de 350Z/tuned.banden R3/R3 verplicht.

Aan dit event is een time trial gekoppeld,is niet verplicht.(FLB)

Zal een paar link's voor je neer zetten om je een beetje op weg te helpen.
Race regels
Huidig event
Regelement voor Flying lap
Flying lap discussie

Hoop dat je hier een beetje mee op weg bent geholpen,voor de rest veel speurwerk doen op de site,anders vragen,je krijgt vanzelf antwoord,heel veel race plezier. Giz

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #9975 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re: Feestje !!!
giznav schrijft:

Antonius86 schrijft:

Hey hey...

Zoals aangegeven, moeten we snel even racen.

Wie doet mee? Wanneer? Met wat? :D


@Antonius66 neem aan dat je wilt raceen :cheer:

meestal raceen we hier op vrijdag avond online expert (event),je kunt ook uit je vrienden lijst op de PS3,zelf mensen uitnodigen,of een post (oproep) plaatsen op de site bij het huidige event.
Momenteel raceen we op Suzuka circuit,700 pp met de 350Z/tuned.banden R3/R3 verplicht.

Aan dit event is een time trial gekoppeld,is niet verplicht.(FLB)

Zal een paar link's voor je neer zetten om je een beetje op weg te helpen.
Race regels
Huidig event
Regelement voor Flying lap
Flying lap discussie

Hoop dat je hier een beetje mee op weg bent geholpen,voor de rest veel speurwerk doen op de site,anders vragen,je krijgt vanzelf antwoord,heel veel race plezier. Giz



Hey Giz helemaal te gek dat je Anton zo opweg wilt helpen. Alleen ben ik bang dat je Anton verkeerd begrijpt. Adhoc Party races zijn bedoelt voor de PSP. Dan race online tegen elkaar op de PSP met Gran Turismo. Ik zou ook liever zien dat Anton online mee rijd mee GT5P. Maar zijn voorkeur schijnt uit te gaan naar de PSP. Heb hem op de Even Voorstellen Thread ook al geprobeert over te halen :)

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #9976 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Re: Feestje !!!
Roomboter schrijft:

Hey Giz helemaal te gek dat je Anton zo opweg wilt helpen. Alleen ben ik bang dat je Anton verkeerd begrijpt. Adhoc Party races zijn bedoelt voor de PSP. Dan race online tegen elkaar op de PSP met Gran Turismo. Ik zou ook liever zien dat Anton online mee rijd mee GT5P. Maar zijn voorkeur schijnt uit te gaan naar de PSP. Heb hem op de Even Voorstellen Thread ook al geprobeert over te halen :)[/quote]


@Roomboter,had het achteraf,toen het al geplaastst was ook in de gaten,dat het om de PSP adhoc ging,later las ik pas even voorstellen.

Me bedoeling was goed,kwam dat bericht tegen,en dacht hé,laat ik Antonius is even,op weg helpen,het was ook nog al laat dat ik dit bericht poste,zal er ook wel mee te maken hebben.

ach wie weet zien we Anton nog wel,een online race met ons doen in GT5(p) :unsure:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #9989 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Re: Feestje !!!
Ik kijk of ik vanavond even tijd heb om met de PSP en ad-hoc party aan de gang te gaan.
Zo ja, dan stel ik voor dat ik hier een ruimte bespreek en kunnen we afspreken welk circuit en welke auto oid...

Ik heb overigens nog niet alle auto's, maar misschien kunnen we eerst nog een uitwissel sessie doen.

Heb je voice chat, kunnen we die erbij zetten..

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #9991 door Antonius86
Beantwoord door Antonius86 in topic Re: Feestje !!!
Deze thread was inderdaad voor de PSP aangemaakt, maar alle help is welkom (dus bedankt giznav) hoor en ik zal zeker kijken of ik vrijdag mee kan racen in de GT5P event. Ben het ook wel eens met Roomboter ;) dat op een groot scherm spelen met een G27 een veel betere ervaring is. Ik moet alleen mijn stuurtje terug brengen :(

Tot zo ver hier voor de PSP:

Jilt
Antonius86

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Antonius86
  • Antonius86's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #9994 door Denur
Beantwoord door Denur in topic Re: Feestje !!!
Ik heb wel zin in een Adhoc Party vanavond, maar het lukt me alleen vroeg in de avond. Tussen 18:00 en 20:00.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #10006 door Denur
Beantwoord door Denur in topic Re: Feestje !!!
Zojuist een room geopend in J1, met pwd "feestje"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer