GT Academy 2014 Practice Lounge

9 jaren 9 maanden geleden #106849 door D-Raw77
Beantwoord door D-Raw77 in topic GT Academy 2014 Practice Lounge
Alle finalisten veel plezier en een goed weekend op Spa toegewenst. :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #106850 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic GT Academy 2014 Practice Lounge

Alle finalisten veel plezier en een goed weekend op Spa toegewenst. :)


Dus de reserves tellen niet mee :(

Kidding, ook al ben ik nog geen echte finalist, we gaan er wel een geslaagde dag van maken. Alleen al om races bij te wonen, vind ik al heel erg leuk :lol: En natuurlijk kan ik al wat ervaring op doen, hoe het er tijdens een GT Academy aan toe gaat.

Ook de andere wil ik veel suc6 wensen in Spa. Misschien zien we elkaar nog, en kunnen we een gezellig babbeltje maken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #106851 door D-Raw77
Beantwoord door D-Raw77 in topic GT Academy 2014 Practice Lounge

Alle finalisten veel plezier en een goed weekend op Spa toegewenst. :)


Dus de reserves tellen niet mee :(

Kidding, ook al ben ik nog geen echte finalist, we gaan er wel een geslaagde dag van maken. Alleen al om races bij te wonen, vind ik al heel erg leuk :lol: En natuurlijk kan ik al wat ervaring op doen, hoe het er tijdens een GT Academy aan toe gaat.

Ook de andere wil ik veel suc6 wensen in Spa. Misschien zien we elkaar nog, en kunnen we een gezellig babbeltje maken.


Sorry sorry sorry sorry sorry enz. enz. enz. :pinch:

Iedereen die Naar Spa gaat veel plezier en een goed weekend toegewenst. :)

@Bodhie: beter zo????? ;)

O ja Neem even contact op met Mark i.v.m. de pet de je gewonnen hebt( hij zorgt voor de bezorging.)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #106852 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic GT Academy 2014 Practice Lounge

Kidding, ook al ben ik nog geen echte finalist, we gaan er wel een geslaagde dag van maken.


Dus je gaat zaterdag al weer naar huis. Da's dan wel weer jammer. Ja, als we gaan muggenziften dan kan ik ook wel mee doen. ;)

De pet van Martijn is al ingepakt en neem ik mee naar Spa. Scheelt ons ook weer verzendkosten. Ik ben wel erg benieuwd wie de winnaar van vanavond is. Laat het maar even weten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #106853 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic GT Academy 2014 Practice Lounge

Kidding, ook al ben ik nog geen echte finalist, we gaan er wel een geslaagde dag van maken.


Dus je gaat zaterdag al weer naar huis. Da's dan wel weer jammer. Ja, als we gaan muggenziften dan kan ik ook wel mee doen. ;)

De pet van Martijn is al ingepakt en neem ik mee naar Spa. Scheelt ons ook weer verzendkosten. Ik ben wel erg benieuwd wie de winnaar van vanavond is. Laat het maar even weten.


Uhm, Weet dat dennis, jeffrey, rick, nils, miquel en ik erbij waren. Weet niet of jij hier dan een bepaalde trekking van kunt doen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #106854 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic GT Academy 2014 Practice Lounge
Wat zij de psn accounts van Rick en Nils? Jeffrey is degene die we zaterdag zien, neem ik aan?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #106855 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic GT Academy 2014 Practice Lounge

Wat zij de psn accounts van Rick en Nils? Jeffrey is degene die we zaterdag zien, neem ik aan?

Ricklubberding, en BENJEZAT, Jeffrey zien we inderdaad zaterdag als het goed is.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #106856 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic GT Academy 2014 Practice Lounge
Heb de psn accounts weer in een potje gegooid en de winnaar van vanavond en de laatste pet... Roffel roffel roffel.

Benjezat. Gefeliciteerd met de pet. Laat me even je gegevens weten, zodat ik de pet jou kant op kan laten komen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #106857 door giznav
Beantwoord door giznav in topic GT Academy 2014 Practice Lounge
Alle finalisten heel veel succes toe gewenst,maak er een mooie tijd van :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer