GTHQ Academy

9 jaren 9 maanden geleden #105415 door GTHQ_Stef
GTHQ Academy werd gestart door GTHQ_Stef
Beste gamers,


Ik heb het idee om een GTHQ academy dag te organiseren als oefening voor de GT Academy waar alle onderdelen, virtueel, reality, fysiek en media aanbod zullen komen. Ik zat zelf te denken aan 21 juni aangezien we dan nog een maand hebben voor de nationale finale. Zo kunnen jullie van een leuke dag genieten + voor een aantal ook voorbereiden voor de nationale finale.

Graag hoor ik of hier animo voor is! Ik ben nog aan het nadenken over een passende prijs en aangezien het waarschijnlijk op een kartbaan is zullen er ook kosten aanvast zitten. Nu is het wel zo dat hoe meer mensen er komen hoe meer ik kan regelen voor jullie.

Gr. Stefan
De volgende gebruiker (s) zei dank u: giznav

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • GTHQ_Stef
  • GTHQ_Stef's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #105423 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic GTHQ Academy
Lijkt me een leuk idee, en heb ook wel zin om hieraan mee te doen.
Hopelijk komt er nog meer animo voor. Word dus eigenlijk een soort van GTHQ meeting? :)

Enige minpuntje is natuurlijk weer de locatie.... (Vanuit Limburg is alles zo ver weg xD)

Gr. Martijn

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #105452 door Djie
Beantwoord door Djie in topic GTHQ Academy
Top idee, sowieso gezellig om alle snellen lui eens te meeten! Zou top zijn als je wat kunt regelen Stef, gok dat het in Nijmegen gaat worden :) Dus kunnen de mensen alvast rekening mee houden!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #105454 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic GTHQ Academy

Top idee, sowieso gezellig om alle snellen lui eens te meeten! Zou top zijn als je wat kunt regelen Stef, gok dat het in Nijmegen gaat worden :) Dus kunnen de mensen alvast rekening mee houden!


Nijmegen kom ik eens in de maand om op controle te gaan in het Radboud, dus dat is voor mij geen probleem. Nu alleen nog wat meer animo zien te krijgen, en dan kunnen we er een leuke dag van maken :woohoo:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #105462 door NoMercy89
Beantwoord door NoMercy89 in topic GTHQ Academy
Lijkt me er leuk om hier aan mee te doen. Kan er alleen niet bij zijn. Me trouwdag gaat toch voor.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #105467 door snelle46
Beantwoord door snelle46 in topic GTHQ Academy
Lijkt mij ook wel leuk. :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 8 maanden geleden #106340 door GTHQ_Stef
Beantwoord door GTHQ_Stef in topic GTHQ Academy
Beste gamers,

Allereerst wil ik alle gt6 spelers feliciteren die zich geplaatst hebben voor gtacademy 2014!
Zoals ik al eerder aangaf had ik het idee om een soort van oefen/voorbereidingsdag te organiseren in Nijmegen op de kartbaan waar ik werk. Dit zou eventueel nog steeds door kunnen gaan op zaterdag 19 juli mits er genoeg aanmeldingen zijn. Hier zit wel een kleine bijdrage aanvast voor de benzine van de karts en een drankje aan de bar. Laat het zsm weten zodat ik het kan regelen op de kartbaan!

Met vriendelijke groet,

Stefan

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • GTHQ_Stef
  • GTHQ_Stef's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
9 jaren 8 maanden geleden #106341 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic GTHQ Academy
Lijkt me goed.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 8 maanden geleden #106357 door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic GTHQ Academy
Lijkt mij ook wel leuk dit, 19 juli komt me ook goed uit dus ik wil er graag bij zijn!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 8 maanden geleden #106359 door lampiew
Beantwoord door lampiew in topic GTHQ Academy
Hoi Stef,

Goed initiatief. Het lijkt me wel leuk om hier bij te zijn. Nijmegen is te doen vanuit Utrecht en als er mensen willen meerijden, dan kan dat mogelijk.

Het is me niet helemaal duidelijk of dit alleen voor de GT-finalisten (cq. langzamere goden) is.

Ik kan dus mogelijk wel, maar e.e.a. hangt af van het programma, tijdstip en kosten.
groetjes

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer