GT Academy 2013 Gran Turismo 6 demo

10 jaren 8 maanden geleden #93715 door Djie
GT Academy 2013 Gran Turismo 6 demo werd gestart door Djie

Er zijn al vele online en aan het rijden.... hoe vinden jullie de demo?

Veel verbeteringen? Handeling van de auto's? Geluid? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden - 10 jaren 8 maanden geleden #93716 door SRAD-666
Beantwoord door SRAD-666 in topic GT Academy 2013 Gran Turismo 6 demo
Net even gedownload en geprobeerd.

Vind het geheel een frisse uitstraling, de menu's, opstelling voor de race, tellers en bandenslijtage etc tijdens het rijden.
Over het rijden zelf kan ik eigenlijk nog niet echt wat zeggen. Waren maar wat tamme rondjes. Sowieso die suffe Leaf, maar vooral omdat ik gewoon pijn in mijn hand/pols heb.
Het geluid vond ik niet opvallend verbeterd. Maar zal er is op letten. Wel wéér van die suffe menumuziek. Dat is wel jammer. Gelijk uit gezet. ;)

Vooralsnog ben ik positief. Ook de laadtijden! Las het net bij anderen. Was me nog niet eens opgevallen, dus dat is wel een verbetering
Laatst bewerkt 10 jaren 8 maanden geleden door SRAD-666.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #93718 door mrmellow
Beantwoord door mrmellow in topic GT Academy 2013 Gran Turismo 6 demo
Zoekt naar de instelling van de rembalans ... kan geen knopjes instellen om dat menu-tje te voorschijn te toveren op de controller :huh:

Voor alsnog ziet het er erg goed uit ook het laden gaat prima.

Heeft Kazunori Yamauchi ergens rond E3 niet iets laten vallen over dat het geluid in de demo niet gelijk staat aan het geluid is wat in GT6 te horen zal zijn?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden - 10 jaren 8 maanden geleden #93719 door RaWRespect
Beantwoord door RaWRespect in topic GT Academy 2013 Gran Turismo 6 demo
Dat zijn feiten die al wel bekend waren.

Heb nu net de eerste race van de clubman cup gedaan en auto lijkt veel vergevensgezinder dan voorheen.
Het sturen voelt ook naar mijn idee directer aan. Ik wordt hier wel vrolijk van!

PS: Laadtijden zijn te verwaarlozen! Ook erg fijn :)
Laatst bewerkt 10 jaren 8 maanden geleden door RaWRespect.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #93720 door Gran Dutch
Beantwoord door Gran Dutch in topic GT Academy 2013 Gran Turismo 6 demo
Vanochtend gedownload en even snel de cup races gereden. Dat overhellen moet ik wel even aan wennen. Dacht een paar keer dat die Leaf op zijn kant ging in de bochten.! :P
Silverstone moet ik nog leren rijden. Totaal geen kennis met deze baan.! Daarvoor ga ik nog wel een aantal uurtjes oefenen voordat ik voor een snelle rondetijd ga.!
Zoals SRAD-666 al vermelde, beetje jammer dat dezelfde muziek als gt5 in het menu gebruikt wordt. Daardoor krijg ik niet de indruk dat het om een nieuwe game gaat.!
Ik ga eerst nog wat meer uurtjes rijden voordat ik een definitief oordeel kan geven, maar tot nu toe heb ik er een goed gevoel bij.!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #93725 door shottah072
Beantwoord door shottah072 in topic GT Academy 2013 Gran Turismo 6 demo
Ben de demo nu aan het downloaden kan niet wachten om wat rondjes te rijden ik ben zeer benieuwd :laugh:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #93729 door WhiteAnimal166
Beantwoord door WhiteAnimal166 in topic GT Academy 2013 Gran Turismo 6 demo
@GranDutch ja lol met die Leaf, als je opzij kijkt zie je geen bomen maar asfalt :D

Voor mij voel ik beter de gewichtsverplaatsing en 'rol' van de auto in het stuur terug. De ffb op 10 voelt ook steviger dan in GT5 op 10. Remmend merk ik nog niet onwijs veel verschil, misschien straks wel andersom als ik terugstap in GT5.

Grafisch komende kleuren in de omgevingen en op de baan realistischer over, voller van diepte maar zeker nog niet foto realistisch. Zeer mooi, dat wel.

On board dashboard is scherper, makkelijker te gebruiken tijdens het rijden zonder HUD. Fijne aanpassing dat ook met de HUD uit, je wel linksonderin je bandenstatus in beeld houdt. Bij GT5 moet je dan altijd de HUD aan hebben wat ik bij onboard camera niet mooi vindt.

Motorgeluid is niet veranderd, maar dat is ook aangegeven dat het geluid in de demo geen afspiegeling is of hoeft te zijn van hoe dat in de release versie van GT6 zal worden.

Laadtijden, die zijn echt zwaar verbeterd!!

Overall toch aardig wat kleinere en grotere veranderingen die de interface behoorlijk fliutsender maken, on en off track.

My 2cc

"On track I don't fear anyone, but respect everyone"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WhiteAnimal166
  • WhiteAnimal166's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_WhiteAnimal - D2G
Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #93731 door Peetjuhh
Beantwoord door Peetjuhh in topic GT Academy 2013 Gran Turismo 6 demo
Hoi allen,

Na afwezigheid door gezondheidsklachten, hoop ik ook weer vaker te kunnen racen.:p
Natuurlijk ook begonnen met Acadamy 2013, wat vies tegenvalt om weer te doen.:-)
Maar plezier is eerst het belangrijkste.

S6 allemaal en ... have fun.

Peet

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #93732 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic GT Academy 2013 Gran Turismo 6 demo
Het is geen wereld van verschil vergleken met GT5, maar vind deze zeker wat realistischer aanvoelen :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #93739 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:GT Academy 2013 Gran Turismo 6 demo
Vind de auto ook veel meer levendig als in GT5, weet niet wat het precies maar het bevalt me wel. Ook nog even de GTr proberen, nog niet gedaan :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer