Gran Turismo Sport Gespot

6 jaren 5 maanden geleden - 6 jaren 5 maanden geleden #118159 door GTHQ_Stef
Beantwoord door GTHQ_Stef in topic Gran Turismo Sport Gespot
Afgelopen weekend ben ik op Firstlook Festival geweest waar GT Sport uitgeprobeerd kon worden. Er waren 5 playseats met het nieuwe GT stuur van Trustmaster (T-GT). Ik was zeer verrast door dit stuur, die erg goed aanvoelde en veel opties en knoppen heeft, wat naar mijn mening het racen leuker maakt.

Helaas ben ik minder te spreken over de combinatie die te spelen was op Firstlook Festival. Er werd een competitie gehouden waarbij je met een R18 op Dragon Tail circuit twee rondes mocht rijden. Alle hulpmiddelen stonden aan waardoor het potentieel van GT Sport niet goed uit de verf kwam. Ik snap dat het voor iedereen speelbaar moet zijn en dat Playstation er daarom voor gekozen heeft deze setting neer te zetten. Maar met concurrenten als PC2 e.d. welke ook speelbaar waren op de beurs is dit voor de simracer echt een gemiste kans voor GT Sport. Het spel deed me op deze manier denken aan een opgefriste GT5/6 in plaats van een nieuwe racegame.

Daarnaast heb ik ook met de VR-bril van Playstation gereden, ik heb vaker met een Oculus Rift bril gegamed en ik snap dat prijs/kwaliteit niet te vergelijken is met de VR-bril van Playstation maar het komt ook niet echt in de buurt. Het beeld was korrelig en tijdens de 3 minuten dat ik de bril op heb gehad, versprong het beeld 3 keer. Kortom ik wacht nog even op de volgende versie.

Ik ben wel nieuwsgierig geraakt naar de FIA samenwerking en de competitie die daar uit voortkomt. Daarom ga ik GT Sport zeker spelen alleen ben ik nog niet zeker welk stuur ik hiervoor ga kopen.

Op een andere stand heb ik namelijk ook gereden met een Fanatec CLS Elite welke tegenwoordig ook op PS4 te gebruiken is. Dit stuur voelde ook zeer goed aan en is goedkoper dan de Trustmaster T-GT.
Laatst bewerkt 6 jaren 5 maanden geleden door GTHQ_Stef.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: vato

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #118161 door giznav

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #118165 door giznav

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #118168 door Djie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden - 6 jaren 5 maanden geleden #118169 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Gran Turismo Sport Gespot


It has been announced that the 3 time F1 World Champion Lewis Hamilton will be appearing in ‘Gran Turismo Sport’ as the mentor and Maestro who will lead and guide the players.

Lewis Hamilton will reveal his driving philosophy, techniques, and his way of life through driving images and interviews for the players of Gran Turismo Sport. His driving footage, theories and episodes will provide valuable advice to many players who strive to be just as fast and strong as the Maestro himself.



Laatst bewerkt 6 jaren 5 maanden geleden door giznav.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #118172 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Gran Turismo Sport Gespot
Gran Turismo Sport | 20 Years of GT | PS4




We look back on the 20 years of racing that has led to the creation of Gran Turismo Sport, from the early dreams of Polyphony Founder Kazunori Yamauchi to the tireless dedication of the current team.

Gran Turismo Sport launches October 17 on PS4, with PS4 Pro and PS VR support.

©2017 Sony Interactive Entertainment LLC. "Gran Turismo" and "Gran Turismo The Real Driving Simulator" are registered trademarks of Sony Interactive Entertainment Inc. "Polyphony Digital" logo is a trademark of Sony Interactive Entertainment Inc. Manufacturers, cars, names, brands and associated imagery featured in this game in some cases include Trademarks and/or copyrighted materials of their respective owners. Any depiction or recreation of real world locations, entities, businesses, or organizations is not intended to be or imply any sponsorship or endorsement of this game by such party or parties. "PlayStation" and "PS" family logo are registered trademarks and the "PS4" logo is a trademark of Sony Interactive Entertainment Inc. "Greatness Awaits" is a trademark of Sony Interactive Entertainment America LLC.




Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #118173 door giznav

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #118177 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Gran Turismo Sport Gespot
Gran Turismo Sport - McLaren Ultimate Vision Reveal Gameplay Trailer | Game Genesis


Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #118178 door giznav

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #118179 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Gran Turismo Sport Gespot
GT Sport VR Showroom + Drive - 650s @ Lago Maggiore


Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer