Gran Turismo Sport Gespot

6 jaren 9 maanden geleden #117933 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Gran Turismo Sport Gespot
Gran Turismo Sport: Bathurst - E3 2017

Godzilla storms around Australia's most-loved mountain in this exclusive look at Bathurst in GT Sport.



Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 9 maanden geleden - 6 jaren 9 maanden geleden #117938 door Kayeos72
Beantwoord door Kayeos72 in topic Gran Turismo Sport Gespot
Mag ik deze ruimte gebruiken voor negatieve uitlatingen? Over Kazanooitnie?? Mooi! Als fan vh eerste uur, heb zelfs halve dag voor de deur gezeten voor deel 4!!
Ik wordt gepiepeld! GT7 komt 17 november uit!! Wat heeft dat schoffterig lang geduurd! Wat is er intussen gebeurd? Zelfs PJC heeft TWEE titels kunnen produceren in kortere tijd! Ik zit serieus te overwegen om het deze maal te boycotten, maar waarschijnlijk ben ik weer zo'n sukkel die overstag gaat.....alhoewel (vloeken in de kerk) ik Forza 7 er mooi uit vind zien en ik overweeg die uit te gaan proberen en de ps4 de deur uitdoe....
Poe, tis eruit; eens een kritische noot over de gang van zaken poliephonie
Amen.
Laatst bewerkt 6 jaren 9 maanden geleden door Kayeos72.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 9 maanden geleden #117941 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Gran Turismo Sport Gespot
Jeertje Kayeos, wat een boel emotie. Dat kan alleen maar van een fan van het eerste uur zijn! :)

Ik denk dat ik je punt begrijp. We zijn niet voor niets hier op de site met meer racegames gestart! GT6 heeft online nooit echt goed gewerkt en was daardoor voor mij de minste Gran Turismo game. Ik snap het heel goed als mensen even de kat uit de boom gaan kijken of zelfs hun heil in andere racegames hebben gevonden... maar Forza :P Voor ieder wat wils, denk dat PJC heel goed op eSports gebied doet, iets wat GTSport ook lijkt te gaan doen.

Voor mij nu, eerst zien dan geloven!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 9 maanden geleden #117949 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Gran Turismo Sport Gespot
Gisteren met team GTHQ een BBQ gehad. Miquel was zo aardig om een PS4 mee te nemen met Gran Turismo Sport Beta hierop.
We hebben uiteraard even getest, omdat niemand van ons nog een virtuele meter had gereden met de Beta versie. (geen van ons heeft een PS4....:blush: )

Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben over GTSport. Het geluid is een stuk beter, de instellingen zijn prima. Het ziet er goed uit, alhoewel de beleving van de virtuele schoonheid in de previews er beter uitzien.
Na een aantal rondjes Nordschleife kreeg ik een redelijk gevoel van thuiskomen. Al met al denk ik dat Gran Turismo Sport een goede game gaat worden en dat de ESports hier prima zal doen.

Op persoonlijke titel moet ik meteen een kanttekening plaatsen. GTSport is niet zo verfijnd in physics als Assetto Corsa en andere race games. Ook grafisch laat het nog wat liggen in vergelijk met wat de PC kan doen.

Ik ben dus positief gestemd, maar ff een paar honderd euro neertellen om nu weer een PS4 te komen om GTS te spelen, zie ik niet gebeuren.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 9 maanden geleden #117955 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Gran Turismo Sport Gespot
De volgende gebruiker (s) zei dank u: giznav

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 9 maanden geleden - 6 jaren 9 maanden geleden #117964 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Gran Turismo Sport Gespot
Laatst bewerkt 6 jaren 9 maanden geleden door giznav.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 8 maanden geleden #117972 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Gran Turismo Sport Gespot
The Evolution of Gran Turismo


A look at how PlayStation's flagship racer has changed from the original Gran Turismo to the upcoming Sport.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 8 maanden geleden #118000 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Gran Turismo Sport Gespot
The Porsche 911 GT3 RS in Gran Turismo Sport
.


A legend returns. Gran Turismo Sport has been announced for October 17th, 2017. This marks the first time the racing simulation makes its way to the current generation of PlayStation 4 consoles -- and the very first time that Porsche will be part of the renowned franchise. Get ready to test your limits with unique sports cars like the 911 GT3 RS soon.


Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 7 maanden geleden #118014 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Gran Turismo Sport Gespot
Gran Turismo Sport Single-player Gameplay | PlayStation Underground




Let's play Gran Turismo Sport on PS4 Pro! Today we buckle up and try our hand at a variety of the single-player modes coming to GT Sport, including bite-sized missions and driving school challenges designed to help you master the race track.



Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 7 maanden geleden #118015 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Gran Turismo Sport Gespot


VR GT Sport
De volgende gebruiker (s) zei dank u: some12hate

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer