Virtual Reality

6 jaren 1 maand geleden #118410 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Virtual Reality
OMG :ohmy:


i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #118417 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic Virtual Reality
Na het nodige testen met een Oculus Rift ben ik ook om. Ik heb er net een besteld en die komt morgen binnen. Ik twijfelde ook heel erg i.v.m. de beeldkwaliteit. Ik zag bij mij en Toon thuis wat nadelen voor mij, maar dit bleek oplosbaar te zijn d.m.v. instellingen. Dat deed mij besluiten om er ook een aan te schaffen.

In de keuze heb ik de prijs van triples ook meegenomen. Als ik naar triples zou willen, dan moet ik 3 goede schermen bestellen en moet ik uitbreiding van mijn stoel hebben om de schermen kwijt te kunnen. Dan is dat ook een kosten plaatje dat ergens tegen de 800 en 1000 euro aan loopt. De Oculus is nu verlaagd in prijs en kost nog maar 450. Voor dat mindere geld neem ik ook een iets mindere beeldkwaliteit voor lief. Het is tenslotte een veel betere ervaring.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #118420 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Virtual Reality
Top om te horen, zou denk ik ook mijn keuze zijn.
Zou je de instellingen kunnen delen? Goed om een lijstje te hebben als referentie om een en ander goed te krijgen voor VR!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Illoeminati

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #118422 door CerebralVortex
Beantwoord door CerebralVortex in topic Virtual Reality
Aaah, GTHQ heeft VR ontdekt zo te zien :)

Ik heb een oculus rift sinds vorige zomer en heb niet meer zonder gereden sinds. VR is echt een must geworden voor racing games. Zou erg graag Automobilista uitproberen maar mits er geen VR ondersteuning is doe ik het niet.

Ik heb ook lang getwijfeld omwille van de beeldkwaliteit maar de beleving maakt zoveel goed. Alles rondom je is levensechte grootte. Afstanden inschatten is zoveel makkelijker. Het voelt gewoon heel natuurlijk.

Leuk dat jullie ook overstappen !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer