rFactor2

8 jaren 5 maanden geleden - 8 jaren 5 maanden geleden #113227 door Jilt
rFactor2 werd gestart door Jilt
Voor de liefhebbers, rFactor 2 is momenteel te koop met 40% aftrek.
rFactor 2 zal binnenkort te koop zijn via Steam.

Via deze link en promocode 40OCT15 schaf je een lifetime abonnement af met rFactor2 voor net onder de 40 euro, iets wat normaal richting de 80 euro gaat.

Wil je er gebruik van maken, dan snel doen, want het loop op de 18de af.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
Laatst bewerkt 8 jaren 5 maanden geleden door Jilt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
8 jaren 5 maanden geleden - 8 jaren 5 maanden geleden #113241 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic rFactor2
Een aanrader voor elke diehard simracing liefhebber. Naar mijn mening realistischer dan Assetto Corsa. Bij het blokkeren van de banden kan je al snel een flat spot krijgen en dat merk je dan gelijk met die vibratie in je stuur. Je kunt ook een valse start maken en je bent verplicht om te stoppen voor het rode licht aan het einde van de pitstraat als je de garage uit rijdt. Safetycar kan de baan op komen.. Dat soort details maken deze sim uniek. Ik heb hem een tijdje geleden gekocht om mee te kunnen doen aan leagues in de toekomst.

Het grootste nadeel aan rFactor2 is dat het random online dood is. Het is puur community en leagues op het moment wat betreft online racen. Grafisch is het ook allemaal iets minder dan bvb Assetto Corsa. De omgeving is over het algemeen een stuk kaler maar de dingen die er toe doen zoals de auto's zelf zijn gewoon top kwaliteit.
Laatst bewerkt 8 jaren 5 maanden geleden door Kevin-R34.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 5 maanden geleden #113242 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic rFactor2

Een aanrader voor elke diehard simracing liefhebber. Naar mijn mening realistischer dan Assetto Corsa. Bij het blokkeren van de banden kan je al snel een flat spot krijgen en dat merk je dan gelijk met die vibratie in je stuur. Je kunt ook een valse start maken en je bent verplicht om te stoppen voor het rode licht aan het einde van de pitstraat als je de garage uit rijdt. Safetycar kan de baan op komen.. Dat soort details maken deze sim uniek. Ik heb hem een tijdje geleden gekocht om mee te kunnen doen aan leagues in de toekomst.

Het grootste nadeel aan rFactor2 is dat het random online dood is. Het is puur community en leagues op het moment wat betreft online racen. Grafisch is het ook allemaal iets minder dan bvb Assetto Corsa. De omgeving is over het algemeen een stuk kaler maar de dingen die er toe doen zoals de auto's zelf zijn gewoon top kwaliteit.


Ik heb hem niet gekocht en ga hem niet kopen.
Heb nu al moeite om een game bij te houden, en ik heb er drie tot mijn beschikking.
Volledig luxe probleem, maar toch :laugh:

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
8 jaren 5 maanden geleden #113247 door driescuit
Beantwoord door driescuit in topic rFactor2
ik vind het heel spijtig dat rfactor(2) z'n lat niet hoger gelegd heeft 3 jaar terug. Had een echte simulator met een grote publiek kunnen worden...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 5 maanden geleden - 8 jaren 5 maanden geleden #113257 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic rFactor2
Ja klopt Dries. Dan moet er nog het één en ander veranderen/verbeteren willen ze het grote publiek naar zich toe trekken. Het is nu gewoon heel basic maar de physics zijn echt onwijs goed.

@Toon, haha begrijp ik :laugh:
Laatst bewerkt 8 jaren 5 maanden geleden door Kevin-R34.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden - 8 jaren 1 maand geleden #114772 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic rFactor2
Nog niemand aan de rFactor 2 hier? Ik speel de laatste maanden niks anders meer en het bevalt nog steeds geweldig. Kwa FFB en physics bestaat er niks beters op het moment. Het overtreft ook Assetto Corsa op het gebied van realisme. Het is wel een sim die het vooral moet hebben van de leagues en community's. Heb dan ook samen met iemand een eigen team opgezet.

Sinds lange tijd weer maar weer eens een filmpje in elkaar gezet. Een rondje op Bathurst



Laatst bewerkt 8 jaren 1 maand geleden door Kevin-R34.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #114773 door CerebralVortex
Beantwoord door CerebralVortex in topic rFactor2
Ik heb hem gekocht een tijdje geleden maar nog niet veel tijd in gestoken.. FFB was nog niet helemaal in orde maar las iets dat die averechts kon staan ofzo (T500). Maar zoals gezegd, geen tijd in gestopt.

Zou er graag meer mee willen doen.. ooit :) Heb ook geen online abonnement ervoor momenteel. Enkel de steam versie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #114776 door stonelejo
Beantwoord door stonelejo in topic rFactor2

Nog niemand aan de rFactor 2 hier? Ik speel de laatste maanden niks anders meer en het bevalt nog steeds geweldig. Kwa FFB en physics bestaat er niks beters op het moment. Het overtreft ook Assetto Corsa op het gebied van realisme. Het is wel een sim die het vooral moet hebben van de leagues en community's. Heb dan ook samen met iemand een eigen team opgezet.

Sinds lange tijd weer maar weer eens een filmpje in elkaar gezet. Een rondje op Bathurst




Het is inderdaad een heel goede race sim, ik heb het op aanraden van jilt gekocht.
niet dat ik online mee ga doen,want ik ben een jaar geleden daarmee gestopt [GT6],
ben niet meer de jongste, maar gewoon voor de heb. B)
Had voorheen wel Rfactor,
Rfactor 2 wat FFB en physics echt top,het is grafisch wel minder dan AC maar je kunt wel zonder problemen met
40 + auto,s rijden, wat leuk is voor LM series.

Jij rijdt zeker in de league van SRNV zag daar je naam staan bij de Chevrolet Cruze ;) .
Naast Rfactor 2 speel ik ook regelmatig AC en Pr Cars

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #114779 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic rFactor2
@stonelejo

Klopt helemaal. rFactor 2 wint niet de prijs voor de mooiste graphics. Die gaat naar Project CARS of Assetto Corsa. Maar het is zeker niet lelijk. Je kunt er prima mee leven zonder dat je je eraan stoort. Graphics zijn bijzaak. Wat je trouwens wel echt nodig hebt is trackmap Dan kun je vanalles aan informatie op je scherm zetten wat standaard in de game ontbreekt of beperkt is. Zoals bandenslijtage, fuel, sector tijden, enz.... Echt een musthave voor iedereen die rFactor 2 speelt of gaat spelen.

En inderdaad, dat klopt :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden - 8 jaren 1 maand geleden #114855 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic rFactor2
store.steampowered.com/app/365960/

rFactor 2 is de komende twee dagen in de aanbieding op Steam. -40%. Geldig tot 17.59 uur om je slag te slaan als je nog geen rFactor 2 hebt!

rFactor 2 basisspel - € 17,99
rFactor 2 + levenslang online - € 47,99
Eén jaar rFactor 2 online - € 10,99
Laatst bewerkt 8 jaren 1 maand geleden door Kevin-R34.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: marsj

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer