AC F1 PORSCHE SUPERCUP 2017

7 jaren 2 maanden geleden #117231 door jrsnijder
Beantwoord door jrsnijder in topic AC F1 PORSCHE SUPERCUP 2017
Dan ook hier maar even mijn post welke ik al in een ander topic had geplaatst, waarvoor mijn excuses.
De maandag en dinsdag hebben bij mij de voorkeur.
Wellicht dat het eventuele afhaken een probleem is.
Misschien een optie om een aantal streepresultaten toe te voegen.
De F1 kalender bevat 20 races en als je met een competitie van 15 uitgaat heb je 5 streepmogelijkheden waarvan je dus de slechtste resultaten kunt strepen of wellicht dat je een keer niet kan.
Tis maar een idee hoor.
Succes alvast.
Ben er o.v.b. bij (NL-Jos / Jos)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kayeos72, Hansvelsen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 2 maanden geleden - 7 jaren 2 maanden geleden #117232 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic AC F1 PORSCHE SUPERCUP 2017

De F1 kalender bevat 20 races en als je met een competitie van 15 uitgaat heb je 5 streepmogelijkheden waarvan je dus de slechtste resultaten kunt strepen of wellicht dat je een keer niet kan.

Vind ik best een goed idee.

Race 1: Qualy 15 minuten / Race 15 minuten
Race 2: Qualy "Superpole" / Race 15 minuten
Race 3: Rollende omgekeerde startopstelling op basis van de uitslag van race 2


Dit ook, weet niet of er ondertussen een eenvoudigere oplossing (ergens in server settings) is voor omgekeerde startopstelling? Hebben dit vroeger eens gedaan is een kampioenschap. Vond dit altijd beetje onhandig :)
Laatst bewerkt 7 jaren 2 maanden geleden door Illoeminati.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kayeos72

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 2 maanden geleden #117233 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic AC F1 PORSCHE SUPERCUP 2017
Ziet er uit als een heel gaaf event!

Zou er graag aan meedoen. Eigenlijk is de dinsdag mijn "vaste" race avond. Daarbuiten is incidenteel en als ik online ben is het hooguit een uurtje.

Neemt niet weg dat ik dit met alle liefde wil ondersteunen en hosten.

De ervaring leert echter wel dat de racers hier na een race of 4 a 5 echt afhaken, waarna je met een happy few overblijft.
Vandaar dat ik meestal losse races of korte kampioenschappen organiseer.
Om er meteen een heel jaar aan "vast" te zitten, vind ik ook wel erg lang.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kayeos72, Hansvelsen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 2 maanden geleden - 7 jaren 2 maanden geleden #117234 door CrossEEEh
Beantwoord door CrossEEEh in topic AC F1 PORSCHE SUPERCUP 2017


Dit ook, weet niet of er ondertussen een eenvoudigere oplossing (ergens in server settings) is voor omgekeerde startopstelling? Hebben dit vroeger eens gedaan is een kampioenschap. Vond dit altijd beetje onhandig :)


Ik heb eens meegedaan met een Project Cars kampioenschap waarbij ze de race gewoon startte en dat dan de omgekeerde startvolgorde werd gevormd door 1 voor 1 in de juiste volgorde van start te gaan. In het eerste rondje werd er dan een treintje gevormd waarbij de leider tussen 80 en 120 km/u moest rijden. Na de laatste bocht mocht de leider vol op het gas en de rest dus ook. Er mocht alleen niet ingehaald worden voordat je over de start/finish was. Dit verliep na een aantal keren eigenlijk vrij soepel.

De ervaring leert echter wel dat de racers hier na een race of 4 a 5 echt afhaken, waarna je met een happy few overblijft.
Vandaar dat ik meestal losse races of korte kampioenschappen organiseer.
Om er meteen een heel jaar aan "vast" te zitten, vind ik ook wel erg lang.


Ja dat vind ik dus ook. In mijn ogen duurt dit gewoon te lang. Het lijkt mij verstandiger om gewoon elke week een race te houden met misschien af en toe een week rust. 20+ races vind ik ook wel erg veel, want met 10 zou ik ook wel tevreden zijn. Het is natuurlijk wel een leuk idee om het te combineren met de F1, maar is dat nou echt nodig om mensen te motiveren?

Ik heb ook even een aantal mods opgezocht van een aantal circuits en daar zitten er echt een paar tussen die gewoon zeer slecht zijn.
Laatst bewerkt 7 jaren 2 maanden geleden door CrossEEEh.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kayeos72

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 2 maanden geleden #117237 door lampiew
Beantwoord door lampiew in topic AC F1 PORSCHE SUPERCUP 2017
Kampioenschappen vond ik altijd leuk. Al zagen we in het verleden wel dat er mensen na een paar races gaan afhaken.
Dit is wel een heel leuk concept!!
Misschien even een poll doen, wie er echt een heel seizoen mee wil doen? Mogelijk ook aangeven hoeveel races je ongeveer denkt mee te doen. Aan de hand daarvan het aantal streep resultaten vast stellen.

Mijn voorkeur is de maandag of dinsdag. Ik zou kiezen voor 1 race van 45 a 60 minuten. of 2 races van 20 minuten. Dat is persoonlijk. Ik heb op dit moment denk ik niet de fut om langer dan 60 minuten te racen.

Voorkeur gaat uit naar stock. Om de mensen die tussen de races door minder tijd hebben ook een kleine kans te geven.

Ikzelf heb nog wat vakanties en sport evenementen in de planning. Dus 5 op de 20 streepresultaten is voor mij reëel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kayeos72

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 2 maanden geleden #117241 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic AC F1 PORSCHE SUPERCUP 2017
Ziet er inderdaad goed uit. Zie overigens wel veel mod tracks in de lijst staan. Ik denk dat die voor de races wel goed getest moeten worden en ook met online races. Begreep van bv Yas Marina dat er problemen waren met pitstops en zo. Dit willen we natuurlijk niet tijdens een kampioenschap. Lijkt me dus wel handig om gezamenlijk wat tijd te besteden aan het testen van de mods.

Ik zal zeker proberen bij zo veel mogelijk races aan te sluiten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kayeos72

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 2 maanden geleden #117243 door Kayeos72
Beantwoord door Kayeos72 in topic AC F1 PORSCHE SUPERCUP 2017
De vragen en opmerkingen beantwoord ik in het eerste bericht.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Kayeos72
  • Kayeos72's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
7 jaren 2 maanden geleden #117245 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic AC F1 PORSCHE SUPERCUP 2017
Of je splitst het hele gebeuren op in 4 Sprint Challenges van 5 tracks elk? Afhankelijk van kwaliteit van de mods natuurlijk... Als er echt slechte tussen zitten, 4 Sprints van elk 4 tracks? Is maar idee :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kayeos72

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 2 maanden geleden #117248 door jrsnijder
Beantwoord door jrsnijder in topic AC F1 PORSCHE SUPERCUP 2017
Hey Peter, zijn je antwoorden in de beginpost definitief?
Want ik denk dat je zonder streepresultaten de plank mis gaat slaan. (is een mening hoor)
Er zijn al meerdere met de suggestie van streepresultaten en jij geeft als antwoord dat het te veel werk is voor de organisatie.
Ik kan je vertellen dat het maar heel iets meer werk is dan alleen de stand bijhouden.
Dit is opbouwende kritiek hoor.
Suc6
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kayeos72, Hansvelsen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 2 maanden geleden #117249 door Djie
Beantwoord door Djie in topic AC F1 PORSCHE SUPERCUP 2017
Als het moet klus ik wel een Excel in elkaar waarmee streep resultaten gemakkelijk weg te halen zijn. Dan moeten we wel beslissen wat de regel daarvoor is. Bijv resultaten met de 4 laagste scores mogen worden weggestreept. Is dat een idee?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kayeos72

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer