MOD-VISIE

7 jaren 2 maanden geleden - 7 jaren 2 maanden geleden #117431 door Kayeos72
MOD-VISIE werd gestart door Kayeos72
Hallo lieve kijkbuiskinders, ;)

Vandaag de aftrap van een nieuw (hoopvol succesvolle) topic; de aankondig van een nieuwe mod met backgroundinfo ter begeleiding. Doe er uw voordeel mee of laat het compleet links liggen, wat u wilt..

Als u in het bezit bent van meerdere ervaringen in racegames, is het u wellicht al snel opgevallen, dat er dingen niet in Assetto Corsa zitten, waar andere games, dit wel hebben. Zoals bv; regen, schemering/nacht, je eigen skin, net die ene baan enzv.
Dit geldt allemaal voor diegene met een console versie of met een budge-pc (no offense)..maar héb je een betere pc...dan zijn de mogelijkheden bijna onbegrensd!
Maar voor dit een lang stuk wordt over niks, over naar de orde van de dag...

De Nordschleiffe - De Groene Hel (aldus wiekiecorsa):

Het circuit werd in 1925 aangelegd als onderdeel van een groot werkgelegenheidsproject en besloeg toen het af was, een lengte van 28 km. De Nordschleiffe was 22,8km en de Südschleiffe 7,7km in lengte. Sinds het ongeluk met Niki Lauda in de Bergwerk (zet je track description aan in AC en u weet ook waar dit is) crashtte, wordt er niet meer geracet met de F1 op de groene hel. Het circuit of afgesloten openbare weg, wat u wilt, is mateloos populair bij racefans, maar dat lost het langdurende geldgebrek niet op..

Kleine feitjes:
* Caracciola won in 1927, onder meer door in Karusell over de betonblokken (banking) te gaan, omdat dit sneller was, waar anderen veelal bovenlangs reden.
* Had ik al gezegd dat Niki hier gecrashed was? Tegenwoording kun je dit in HD & 3D opnieuw zien..btw..
* Jackie Stewart noemde deze baan The Green Hell.

De mod:

U bent al een klein kwartiertje verontwaardigd, dit gaat niet over een mod (mod-discussie daargelaten), deze zit officieel in het spel. Daar heeft u deelsgelijk; niet vanaf het begin, in het begin was er een mod, nu is deze officieel al een tijd in het spel. Maar nu kom ik tot mijn punt/ontdekking van vandaag en wat aanknoopt met de inleiding...
U kunt nu dus de Nordschleiffe in een ander jasje steken! In een wit jasje!! Het kon blijkbaar al eerder, de Nordschleiffe in een herfstjasje steken, maar dat was mij even ontgaan.
Dit gaat allemaal niet even 1 2 3, maar lukt het, dan heb je Nordschleiffe On Ice! Op elke variant!
Kleine kanttekening, ben je het zat, moet u het weer deïnstalleren..

Leg u virtuele sneeuwkettingen maar klaar, de slee met kind aan de bumpert!

Gaat heen en vermaakt u!
:woohoo:

Epiloog;

De bronnen waar ik de mod's vind:

www.racedepartment.com/downloads/categories/assetto corsa. 1/
assetto-db.com/
http://assetto corsa. club/en/
Laatst bewerkt 7 jaren 2 maanden geleden door Kayeos72.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Kayeos72
  • Kayeos72's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
7 jaren 2 maanden geleden #117432 door Djie
Beantwoord door Djie in topic MOD-VISIE
Mooi verhaal! Nu wil ik het proberen.. maar hoe? :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 2 maanden geleden - 7 jaren 2 maanden geleden #117433 door Kayeos72
Beantwoord door Kayeos72 in topic MOD-VISIE
Op de groothandelsite, waar we de meeste mod's weghalen waar ook begeleidend schrijven bij zit.

Ik pas het originele bericht straks wel aan mijn favoriete sites.
Laatst bewerkt 7 jaren 2 maanden geleden door Kayeos72.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Kayeos72
  • Kayeos72's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer