MOD - Race Park Almere

7 jaren 2 maanden geleden - 7 jaren 2 maanden geleden #117364 door CrossEEEh
MOD - Race Park Almere werd gestart door CrossEEEh


Ik zag vorige week op de Facebook pagina van Race Park Almere een filmpje voorbijkomen van een virtueel rondje op het Race Park Almere. Zoals jullie misschien al weten is dit een soort stunt geweest van een paar enthousiastelingen die een F1 race in Nederland willen hebben. Een geheel nieuw circuit is hiervoor getekend en er is nu dus ook een virtuele versie van gemaakt. Ik heb een berichtje gestuurd naar de Facebook pagina met de vraag of ze deze versie ooit uit wilde gaan brengen voor het publiek en daar heb ik nu antwoord op gekregen:

"Goedenavond,

We zullen deze week de release publiceren op Facebook en sim race platforms maar jij mag hem alvast testen, ik moet alleen nog wachten op Playseat i.v.m. de virtuele test competitie die we erbij willen organiseren.

www.dropbox.com/sh/he4rmbp1e7zdlc6/AAAqPC6FBgHtqNMV8BpaKohxa?dl=0

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden,

Vriendelijke groeten,
Arne van den Hoek"


Heb hem zelf nog niet geprobeerd dus ik weet niet of het was is. Het ziet er niet heel verkeerd uit op het filmpje in ieder geval.

Bijlagen:
Laatst bewerkt 7 jaren 2 maanden geleden door CrossEEEh.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • CrossEEEh
  • CrossEEEh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
7 jaren 2 maanden geleden #117366 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic MOD - Race Park Almere
Mickey Mouse circuit. Niet mijn ding. Aangezien je hier enkel snelle rondes kunt zetten en er geen ruimte is om te racen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer