Sim Racing System

7 jaren 11 maanden geleden #115667 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Sim Racing System
Ik heb het nu 4 keer geprobeerd, met echte naam, gemaild, om uitleg gevraagd, maar ze steken het maar ergens waar de zon niet schijnt..... :blink: :huh:

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden - 7 jaren 9 maanden geleden #116003 door Kayeos72
Beantwoord door Kayeos72 in topic Sim Racing System
:woohoo: Het is weer back online!! :woohoo:

Je rankings zijn gewist..
Laatst bewerkt 7 jaren 9 maanden geleden door Kayeos72.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 4 maanden geleden - 6 jaren 4 maanden geleden #118266 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic Sim Racing System
Al even geleden hier in dit topic... maar onlangs was ik wat zoek naar clean races in AC en kwam ik terecht bij SRS.

Vroeger (zo te lezen in dit topic) waren er blijkbaar wat problemen met activatie etc., maar bij mij ging dit heel vlotjes. Echte naam gebruiken, activatie door admin, app installeren en gaan.

Tot nu toe allemaal top en makkelijk in gebruik. Nog maar 8 races meegedaan en 4 van gewonnen :laugh: De competitie is best goed en clean. In het begin kreeg ik wel nog paar rookies te zien op de baan (ongeval hier en daar), maar die zie je minder en minder als jouw rating beter wordt.
Eens meer dan 24 deelnemers wordt het veld opgesplitst in 2 servers op basis van je rating. Hoe cleaner je rijdt, hoe beter voor je rating en kom je ook in de cleanere server van de 2 terecht.

Quali is toch wel belangrijk. Je hebt 10 minuten om je tijd neer te zetten en dan race van 20min.

Dus voor diegene die wat clean spul zoeken in AC, dit zeker eens proberen of herproberen ;)
Laatst bewerkt 6 jaren 4 maanden geleden door Illoeminati.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 4 maanden geleden #118267 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Sim Racing System

Al even geleden hier in dit topic... maar onlangs was ik wat zoek naar clean races in AC en kwam ik terecht bij SRS.

Vroeger (zo te lezen in dit topic) waren er blijkbaar wat problemen met activatie etc., maar bij mij ging dit heel vlotjes. Echte naam gebruiken, activatie door admin, app installeren en gaan.

Tot nu toe allemaal top en makkelijk in gebruik. Nog maar 8 races meegedaan en 4 van gewonnen :laugh: De competitie is best goed en clean. In het begin kreeg ik wel nog paar rookies te zien op de baan (ongeval hier en daar), maar die zie je minder en minder als jouw rating beter wordt.
Eens meer dan 24 deelnemers wordt het veld opgesplitst in 2 servers op basis van je rating. Hoe cleaner je rijdt, hoe beter voor je rating en kom je ook in de cleanere server van de 2 terecht.

Quali is toch wel belangrijk. Je hebt 10 minuten om je tijd neer te zetten en dan race van 20min.

Dus voor diegene die wat clean spul zoeken in AC, dit zeker eens proberen of herproberen ;)


Zucht....

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 4 maanden geleden #118268 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic Sim Racing System
I know, maar zo werkt dat ding nu eenmaal :(

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 4 maanden geleden #118269 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic Sim Racing System
Bob de Bauer werkt prima hoor :silly:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 4 maanden geleden #118270 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic Sim Racing System

Bob de Bauer werkt prima hoor :silly:

Haha, ja... die naam kan voor een buitenlander wel als een echte naam aangenomen worden :P

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer